19 septembrie 2010

Festivalul Jane Austen


Cam asa s-a intamplat cand m-am intalnit nas in nas cu personajele din romane, la o plimbare intr-o dupa-amiaza insorita cu miros de toamna. Adica am scos repede camera si am trecut la actiune.
Iata cateva fotografii facute sambata 18 septembrie in Bath. Festivalul se organizeaza in fiecare toamna in onoarea scriitoarei care a locuit cativa ani acolo, si de asemenea si parada de costume de epoca. Las imaginile sa spuna povestea mai departe. Am numai ganduri admirative pentru localnicii care se mobilizeaza atat de bine, si intr-o manifestare asa de frumoasa, desi de data recenta.
Mai multe despre festival poti citi aici .












2 comentarii:

  1. ce frumos!!! totdeauna mi-a placut straele de epoca...pacat ca la noi nu se organizeaza ceva asemanator, mi-ar face placere nu numai sa le admir dar si sa particip :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si erau multe persoane, as zice ca peste 200.

    RăspundețiȘtergere