26 decembrie 2010

De Revelion...

M-am hotarat ce fac de Revelion... vreau sa stau acasa, nu vreau sa merg nicaieri. Uite mi s-a pus pata, nu mai vreau cu prietenii in pub, nu mai vreau meniul de Revelion, nici agitatie nici muzica. Vreau sa stau in liniste, numai eu si perechea mea.


De Craciunul asta iar am muncit ca sclavii... vineri dimineata am plecat la cumparaturi, am ajuns acasa la cinci dupa-amiaza, ne-apucat de treaba. Am gatit impreuna pana la ora 2 noaptea la 4 mani. Salata de boeuf, salata de ciuperci cu maioneza, salata de telina si bineinteles sarmale. Cand m-am culcat la doua noaptea sarmalele erau inca in cuptor, si sotul meu s-a trezit la trei jumate sa il opreasca.

In ziua de Craciun (!!! da ) sotul a facut curatenie generala in toata casa, cu mutat mobila, sters praful peste tot, ordine in dulapuri (!) si frecat baia (si a facut o treaba extraordinar de buna), iar eu am continuat la bucatarie, am facut tortul si friptura de porc cu cartofi. Am terminat spre dupa amiaza, cu o ora inainte sa ajunga musafirii, si eram lesinata de oboseala si de foame.

De Revelion nu mai vreau nimic, stau acasa in pat in pijamale cu o sticla de sampanie. Mananc ce mai ramane de la Craciun(am gatit foarte multa mancare), daca nu ramane nu mananc nimic, beau numai sampanie si atat. O sa imi cumpar un tort de la cofetarie si o bucata de branza buna.
 
Aaaa, si a venit si iarna, cu temperaturi negative, inghet, si zapada :) Anul asta in Marea Britanie a fost White Christmas!
Craciunul asta chiar a fost autentic, bradul a fost la locul lui (montat si aranjat tot de sot in dimineata de Craciun), munca a fost munca, si alergatura a fost alergatura, musafirii au fost romani, zapada a fost afara la locul ei, focul a fost si el tot unde trebuie, in soba. Oboseala de rigoare, cadourile nelipsite (sunt foarte incantata de cadourile primite :) doua rochite ).
Gata, eu sunt rezolvata, de Anul Nou nu mai vreau nimic :)

6 comentarii:

  1. Ei na! Nu vrei nimic! Uite, eu vreau pentru tine doar cele de tine dorite să se-mplinească și de la mine toate cele bune în anul care vine! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, de asemenea si tie numai bine si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. inteleg starea asta. Si cum a fost? asa linistit cum ti-ai dorit?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, a fost exact asa cum m-am asteptat, relaxat si fara stres, cu tortul cumparat si sampania rece :) Nu am stat in pijama totusi, decat dupa miezul noptii :) Nu am facut excese de mancare ori bautura.

    RăspundețiȘtergere
  5. O mica revolta! Adesea avem nevoie de experiente intense, ca sa putem aprecia linistea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, am protestat impotriva obiceiului incetatenit, a obiceiului practicat din simpla obisnuinta, nu din placere. Protest prin neparticipare.

    RăspundețiȘtergere