2 martie 2010

Nervi creti la inceput de primavara

Oficial a venit. Este aici. Desi poate nu e soare in fiecare zi. Chiar e frig si ploua cateodata. Dar e primavara. Inca una.
Iesim din iarna astenizati si irascibili, cu madularele scartaind a lipsa de vitamine? Sau suntem vioi si bucurosi?
Pentru mine e un mix de senzatii si de ganduri, amintiri, analize a ceea ce imi propusesem sa fac pana in primavara asta. Nici nu ma mir ca unele popoare sarbatoreau Anul Nou odata cu venirea primaverii.
E un amestec de  'of, a mai trecut inca un an' si bucuria de a vedea primele flori in gradina. Nostalgia nu ma lasa in pace, o senzatie de semi-tristete pe care nu o pot neaparat justifica imi bazaie pe langa ureche.
Cum scria si Bacovia, nervi de primavara...
Voi cu ce ganduri iesiti din iarna asta?

2 comentarii:

  1. Eu, intotdeauna es cu ginduri bune din iarna, sau mai bine zis intru cu bucurie in primavara. Primavara intodeauna imi aduce acea doza de optimizm, pe care a siluit-o iarna.

    RăspundețiȘtergere
  2. eclpsademart
    Uite ce frumos, ma bucur pentru tine. Eu ies cu un fel de amestec, pe care nu mi-l pot prea bine explica :)

    RăspundețiȘtergere